tirsdag den 12. april 2011

Konkurrencer


Panduro Hobby`s konkurrence nr 20/Tema: Recycle eller Emballage

Jeg har lavet røret "pengene i dåsen" af et Pringles rør

Vi er en lille loge hvor der skal indsamles nogle penge hver anden mdr. og det så blevet denne fine rør som holder pengene.

Tema i vores loge er grønt og har derfor valgt denne flotte grønne farve som baggrund.

Jeg har lavet alle Logens navne på Dåsen skåret dem i cirkler og givet dem en baggrund og bundet dem rundt om røret. jeg har sat blomster på et for at skjule foldet men også for at skjule båndes knude det blevet vildt flot og så fantastisk en ide.



Her ses den forfra


Bag på med alle blomsterne

knuden fra båndet giver en virkelig flot effekt











Konkurrence nr. 17 - billedinspiration.
Inspiration af forårskataloget hmm mange dejlige farver og mange muligheder. Kunne ikke beslutte mig for hvilken del af forsiden, jeg sku bruge så jeg brugte den hele og lavede et super interessant mønster med mange gode detaljer på selve kortet.





Panduro Hobby`s konkurrence nr 10 / Bryllup

Jeg har lavet en bryllups invitation, som er super romantisk og i dejlige farver. 
Jeg valgte at lave invitation i utraditionelle farver, for at give den en unik og smuk charme.
  Designet er også helt specielt og gør at den skiller sig ud fra det traditionelle.
Forsiden : 4 lag - baggrund, sødt billede med ramme, lomme og et hjerte
 


Hjertet er i 4 lag : ståltråd, baggrund, hovede hjertet med stempel og cream farvet perler.

Indvendigt plads til skrift og i en meget unik lysegrå som baggrund og båndet med tekst i venstre hjørne passer perfekt og stemplet i sølv er så godt. 






2 kommentarer:

  1. Virkelig en smuk og utraditionel invitation. Er vild med, at du har valgt nogle farver som man ikke umiddelbart tænker på.
    Så skønt, at du har lyst til at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
    Håber du har lyst til, at deltage igen.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
  2. Fantastisk "penge i dåse". Virkelig smuk med alle blomsterne.
    Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence påPanduro Hobby´s scrapbooking blog.
    Held og lykke.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...